Do dyspozycji klientów firmy Durasan są pracownicy Biura Obsługi Klienta - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00. Można się z nami kontaktować poprzez infolinię, a także formularze znajdujące się w menu po lewej stronie. Każdy z pracowników BOK służy fachową wiedzą, która niewątpliwie pomaga w rozwiązywaniu większości problemów związanych z zakupem i serwisowaniem kabiny prysznicowej.
Warto również dodać, że oprócz wsparcia ze strony Biura Obsługi Klienta, firma Durasan posiada sieć autoryzowanych serwisów w poszczególnych województwach Polski (wykaz serwisów). Każdy z serwisantów oferuje pomoc zarówno doradczą, jak i techniczną.
Specjaliści ds. spraw sprzedaży - rynek tradycyjny
Piotr Sajnóg
- Kierownik ds. kluczowych klientów rynku tradycyjnego
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Michał Wachowski
- Kierownik ds. kluczowych klientów rynku tradycyjnego
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Specjaliści ds. spraw sprzedaży - rynek DIY
Damian Miedziński
- Kierownik ds. kluczowych klientów rynku DIY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.